« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
سیاسی؛
سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه و منتخب جدید مردم حوزه انتخابیه طی بیانیه‌ای رسمی هرگونه بی‌احترامی به رقبای سیاسی را محکوم کرده و هواداران و حامیان خود را به رعایت اخلاق اسلامی و سیاسی دعوت کرد.

بیانیه رسمی منتخب مردم کهگیلویه | موحد: هرگونه بی‌احترامی به رقبای انتخاباتی محکوم است | دعوت از هواداران به رعایت اخلاق سیاسی و اسلامی

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، سید محمد موحد نماینده مردم کهگیلویه و منتخب جدید مردم حوزه انتخابیه طی بیانیه‌ای رسمی هرگونه بی‌احترامی به رقبای سیاسی را محکوم کرده و هواداران و حامیان خود را به رعایت اخلاق اسلامی و سیاسی دعوت کرد.

در متن بیانیه رسمی سید محمد موحد آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ضمن تشکر و قدردانی مجدد از حضور پرشکوه مردم شریف و تلاشهای دستگاههای متولی اجرائی، نظارتی و امنیتی برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از آنجا که متاسفانه گاها در فضای مجازی شاهد برخی بداخلاقی ها می باشیم، رسما اعلام میدارم هرگونه بی‌احترامی و جسارت نسبت به رقبای انتخاباتی، گروهها و اشخاص حقیقی و حقوقی از نظر اینجانب مذموم و محکوم است و همانگونه که همواره بر اصل رعایت اخلاق تاکید داشته ام همچنان بر این اصل پافشاری می نمایم.

لذا تقاضامندم همگان و خصوصا هواداران و دوست داران اینجانب به اخلاق اسلامی و سیاسی پایبند بوده و از هر گونه اظهار نظر سوء در فضای مجازی چه بصورت مکتوب و یا گذاشتن استوری و انتشار مطالب در گروهها پرهیز نمایند.

اعتقاد دارم با پایان رقابت های انتخاباتی باید در کنار هم و با بهره گیری از تجربیات، توانمندی و ایده های کارشناسان و دیگر نامزدهای محترم انتخاباتی در راستای اعتلاء و پیشرفت حوزه انتخابیه گام برداشت.

سید محمد موحد
۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
0
انتخابات در کهگیلویه بزرگ مردم را نا امید کرد و همه و همه در انتظار اقدام انقلابی مسولان نظارتی برای ابطال ان می باشند تخلف در انتخابات از یک طرفه بودن عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار تا خرید و فروش ارا تا دخالت ادارات و از جمله فرمانداریها و آموزش و پرورش کاملا مشهود است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
0
انتخابات در کهگیلویه بزرگ مردم را نا امید کرد و همه و همه در انتظار اقدام انقلابی مسولان نظارتی برای ابطال ان می باشند تخلف در انتخابات از یک طرفه بودن عوامل اجرایی و نمایندگان فرماندار تا خرید و فروش ارا تا دخات ادارات و از جمله فرمانداریها و آموزش و پرورش کاملا مشهود است
.....
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
0
0
باسلام.
خدا شاهده جوری آقای موحد صحبت میکنه که انگار واقعاً باورش شده منتخب مردم هست.
شما منتخب فشارهای فرمانداری و آموزش و پرورش هستید.
یقین داریم که نهایت رأیی که میاوردید نهایت نهایت 15 تا 20 هزار بود.
بنده به شخصه مخالف بزرگواری هستم ولی‌ چنانچه از این حربه های غیر اخلاقی استفاده نمی‌کردید آقای بزرگواری برنده انتخابات بود.
پس خودتون رو به کوچه علی چپ نزنید آقای موحد.
اولاد پیغمبر.
واقعا صندلی کثیف قدرت اینقدر حرص و ولع دارد ؟
برای همه متاسفم.
ولی‌ ماه هرگز پشت ابر نماند و نخواهد ماند.
یا علی
رز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
0
0
بقیه رقباپول ندارن چرااومدن توصحنه پول مشکل گشاست نه
کهگلویه بیشفاخو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
0
0
جناب موحد خودت میدونی خدات هم میدونه مردم بیپناه کهگلویه هم میدونند که تو با تقلب و تخلف قبول شدی. مردم ساده و بدبخت کهگلویه هم خدایی دارند.جناب موحد چوب خدا صدا نداره. شک نکن خدا جواب این همه خیانتو بهت میده.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: